Klachtenregeling
Vaak ontstaan klachten door miscommunicatie of verschillende verwachtingen. Onze medewerkers waarderen het als u contact opneemt met degene die volgens u verantwoordelijk is. Komt u er samen niet uit, of wilt u liever schriftelijk uw onvrede uiten, vul dan het onderstaande formulier in.
Bij PijnMC streven we ernaar om u de best mogelijke zorg en hulp te bieden. Toch kan het voorkomen dat u niet volledig tevreden bent over het contact met een van onze medewerkers. We hechten veel waarde aan uw opmerkingen of klachten, en willen u goed begrijpen. Uw tevredenheid is namelijk voor ons van groot belang. Bovendien kunnen wij zo de zorgverlening verbeteren.
Binnen een week zal de klacht intern besproken worden met de betreffende medewerker. We zullen contact met u opnemen en samen met u aan een oplossing werken. Mocht de klacht nog niet naar tevredenheid zijn opgelost, dan kunt u de klacht voorleggen aan Klachtenportaal Zorg een onafhankelijke instantie met ervaren klachtenfunctionarissen. In meer dan 90% van de situaties wordt dan de klacht voor beide partijen naar tevredenheid afgehandeld. Indien toch niet naar tevredenheid de klacht is afgehandeld, kan een geschil ingediend worden bij de Geschillencommissie. Hun uitspraak is bindend.